tirsdag 28. januar 2014

Enkel tennbrikettskjuler

Hei igjen!
Her er eit lite tips til enkle trekk en kan hekle å ha på tennbrikkettboksane. Fine for oss nybegynnere :) Boksane er ikkje særlig fine, så det er kjekt å skjule dei under et trekk. Eg er veldig fersk på hekling, så oppskrifta kan inneholde feil. Men eg skal prøve å forklare kva eg har gjort.




Oppskrift tennbrikettskjuler: En kan hekle enten staver elle fastmasker.




-Hekle luftmasker og ta sammen med ei kjedemaske. Ringen må vere like stor som omkretsen på boksen. Helst litt stram så den ikkje siger ned.


-Så starter du første runden med å  hekle ei løsmaske , hopp over første maske ,og deretter fastmasker/staver  i alle luftmaskene og tar dei sammen med ei kjedemaske når du er komt rundt.


-Fortsett å hekle staver/fastmasker i alle fastmaskene/stavene, ta sammen med ei kjedemaske for kvar omgang (rad). Husk å begynne kvar rad med ei luftmaske, (tre luftmasker om du hekler staver),og hopp over første maske.


-Hekle oppover til den er like lang som tennbrikettboksen.


Vær snill og link tilbake til meg om du legger ut oppskrifta eller bilder av trekk med mi oppskrift.




Det er mulig en ikkje treng å hekle luftmasker til å begynne med på kvar rad, kanskje det er mest til kantmasker...






Enkelt og fort gjort. Eg har brukt tjukt garn og heklenål som passer til. Bruk det garnet du har og heklenål som passer. Det kan vere en fin måte å få brukt opp restegarn for eksempel.
Her er bilder av mine to trekk. Ikkje heilt perfekte, men øving gjør mester :)


1 kommentar:

  1. Takk for enkel oppskrift, trenger ikke være avansert for at det skal se flott ut 🥰 Har masse restegarn, så da blir det noen som skal bli julegaver 🎅

    SvarSlett