lørdag 1. februar 2014

Oppskrift baby selekjole

Hei! Eg er akkurat  ferdig å strikke en liten selekjole. Eg visste korleis eg ville at den skulle sjå ut, men eg fann  ingen oppskrift, så då lagde eg meg oppskrift sjølv. Eg legger ut oppskrifta mi her visst noken andre vil strikke den. Ber om at du linker tilbake til meg om du legger ut oppskrifta eller bilder av kjolen.
Den er strikka i alpakka på pinne 3,5
Kjolen er størrelse 0 til3-4 mnd trur eg.



Oppskrift: selekjole
(tar forbehold om at den kan inneholde feil)


Legg opp 160masker
Strikk 3 runder perlestrikk (rett over vrang og vrang over rett)
Strikk ei fellerunde, to masker sammen og 12 masker rett, to masker sammen og 12masker rett fortsett ut omgangen.


Strikk 3 runder rett
1 runde vrang
ny fellerunde med 11 masker imellom kvar gong du strikker to masker sammen.
3 runder rett
1 runde vrang
fellerunde med 10 masker mellom kvar gong du strikker to masker sammen
3 runder rett
1 runde vrang
fellerunde med 9 masker mellom kvar gong du strikker to masker sammen
3 runder rett
1 runde vrang
fellerunde med 8 masker  mellom kvar gong du strikker to masker sammen
3 runde rett
1 runde vrang
fellerunde med 7 masker  mellom kvar gong du strikker to masker sammen.


Strikk to masker sammen så du har 94 masker totalt.
strikk *3 runder rett og 1 runde vrang* totalt 3 gonger til.
Strikk 3 omganger perlestrikk


Del arbeidet i to 47 masker til  for og bakstykket. Sett ei merkemaske etter 47 masker.
Start neste omgang med å felle 3 masker, strikk fram til 3 masker før merkemaska, fell tre masker på kvar side av merkemaska. Strikk til det gjenstår tre masker på omgangen, fell disse maskene. Du har no felt 6 masker til armhull i kvar side.


No skal for og bakstykket strikkes kvar for seg.


Forstykket:
Strikkes i glattstrikk, men første tre og siste tre maskene strikkes i perlestrikk.
Fell ei maske på begynnelsen og slutten av pinne 1,3 og 5.ved å strikke to masker sammen.
Strikk til forstykket er 6 cm langt.
Strikk to pinner der du strikker to masker sammen på begynnelsen og slutten av kvar pinne.
Strikk tre pinner perlestrikk, på andre pinnen med perlestrikk feller du til knappehull sånn : strikk 5 masker, lag et kast, to masker sammen. Fortsett å strikke til det gjenstår 6 masker, lag et kast, to masker sammen og perlestrikk ut pinnen. Strikk siste pinnen med perlestrikk.
Fell av


Bakstykket:
Strikkes i glattstrikk, men første tre og siste tre maskene strikkes i perlestrikk
Fell ei maske på begynnelsen og slutten av kvar pinne til du har 22 masker igjen.
Strikk 10 masker fell ei maske, strikk 10 masker fell ei maske.
Strikk selene kvar for seg i perlestrikk til de er 20 cm. Fell av.


Sy på knapper, to på kvar sele, så du kan regulere størrelesen litt.
Kjolen er ca 32 cm lang fra toppen på skuldra til kanten på skjørtet.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar