tirsdag 18. februar 2014

Lenge sia..

Heisann der ute! No er det lenge sia eg har vært inn på her. Eg må berre innrømme at eg vart lei av heile genseren som eg held på å strikke. Så då vart det ikkje strikka noke, og heller ikkje blogga om noke... BEKLAGER!! Men no har eg bestemt meg for å legge vekk genseren litt og begynne på noke nytt, så kjem nok inspirasjonen til å gjere den ferdig, tilbake etter kvart...


Eg var innom en butikk før helga som eg ikkje har vært på før og den var bare heilt super :) masse typar garn, og stor butikk :) då vart eg hverfall inspirert til å strikke igjen, med så mykje fine garn. Så då kjøpte eg tråd til en hals og til et skjørt til minsta. Vi kom heim i kveld etter å ha vært på en liten vinterferie, så eg har ikkje fått begynt på nokre nye prosjekt enda.


I morga får eg nye møbler fra IKEA, det blir veldig spennande for eg har faktisk ikkje prøvd dei engang...eg berre såg på dei på nett og tok en sjans :/  så håper dei er ok, og at eg blir fornøyd... Legger ut bilder i morga for dei som er interesserte.
Her er den nye tråden eg kjøpte:) Puno virker fantastisk mjuk og god. Den rosa skal bli hals og Fame tråden skal bli et lite skjørt tenkte eg. Av Puno Metallic har eg ikkje bestemt kva eg skal strikke enda, men eg syns den var så fin. Kanskje pulsvarmere?
Ha en fin kveld videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar