onsdag 19. februar 2014

Nye møbler fra Ikea





God kveld folkens!
I dag kom møblene mine fra Ikea. Eg kjøpte svart skinnsofa for eg er så lei av å vaske på stoffsofaen. Dessuten står sola rett inn her heile dagen og falmer stoffet. Ønskesofaen er jo en kvit sofa men det er enklere med skinn når en har små barn. Å kvit skinnsofa er eg fraråda å kjøpe av fleire venniner som har hatt det. Dei sei dei blir fort stygge, små rifter blir mørke og dongeribukser farger av ned i skinnet. Så då vart det svart her i huset. Sofaen er en Skogaby. Den ser mjuk ut men den er ganske fast å sitte i.
Nye puter i treseteren, dei blomstrete fra Jysk og dei grafiske fra Ikea.

Nye kvite stoler:) Her sitt ikkje ungane så mykje så her vart det kvitt:) Stolane er Ektorp Jennylund. Trekket kan skiftest og det kan også vaskes i maskin:)
Eg kjøpte også ein pall til,den er fin å bruke til ein ekstra sitteplass når vi er mange, eller til å slenge føttene på når en skal slappe av i stolane.
Ønsker meg det store bilde av dei grønne trea fra Ikea til å ha på veggen bak stolane..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar